الاستماع للقران الكريم          مركز رفع الصور         صفحتنا علي الفيس بوك

           

تنبية مهم لكل عضو قبل طرح المواضيع :: لتفادي إيقاف العضوية وحذف جميع المواضيع نأمل من كل عضو طرح مواضيعه في القسم المخصص لها وإلا سوف يتم حذف جميع مواضيعه وحظر عضويته فـوراً ..


آخر 10 مشاركات Aero Glassa279; 1.5.9.1315 (الكاتـب : lasavn - )           »          Alien Skin Exposure X3 3.5.5.151 Macosx (الكاتـب : lasavn - )           »          Jixipix Watercolor Studio 1.2.91 (الكاتـب : lasavn - )           »          Swift Publisher 4.0.2 Macosx (الكاتـب : lasavn - )           »          شركة جلي بلاط رخام بالرياض (الكاتـب : تسويق الكترون - )           »          Rizom-lab Rizomuv Virtual Spaces 2018.0.95 (x64) (الكاتـب : lasavn - )           »          شركات مكافحة الفئران في الرياض (الكاتـب : تسويق الكترون - )           »          Adobe After Effects Cc 2018 15.1.2.69 Repack Kpojiuk (الكاتـب : lasavn - )           »          شركة مكافحة حشرات بالرياض (الكاتـب : تسويق الكترون - )           »          Xmind 8 Pro 3.7.8 Build 201807240049 Multilingual (الكاتـب : lasavn - )

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 2017-10-18, 12:49 AM
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Sep 2017
المشاركات: 12,290
Trust_Uploader is on a distinguished road
افتراضي Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2.3 for Maya 2016-2018 (Mac OSX)



Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2.3 for Maya 2016-2018 | macos | 135 MB
Solid Angle has released version 2.0.2.3 of Arnold for Maya (or MtoA). This plug-ins provides a bridge to the Arnold renderer from within Maya's standard interface. MtoA is now shipping with the Arnold 5.0.1.4 core.


Features
Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
Support for volume rendering with Maya Fluids.
Support for Maya Hair and nHair.
Particles and nParticles support, including particle instancer.
Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM style textures, and arbitrary primvar data.
Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
XGen integration.
Texturable geometric lights.
Deep EXR.
Rendering of curves.



Requirements : (Mac OSX) 10.8 and later

Home Page :

كود:
http://www.solidangle.com/


رد مع اقتباس

إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة


|

اعلانك يراه الكثير ... بأرخص الأسعار

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.0 PL2 TranZ By Almuhajir