إختر لونك :
Facebook Twitter Google Plus Rss
منتديات الديفيدى العربى أعلن معنا
العودة   منتديات الديفيدى العربى > منتديات تكنولوجيا المعلومات > منتدي برامج الكمبيوتر
آخر 10 مشاركات نقل العفش بينبع والمدينة 0503918000 (الكاتـب : بنت الرياااض - )           »          WinZip System Utilities Suite 3.6.0.20 Multilingual Portable (الكاتـب : mitsumi - )           »          TreeSize Professional 7.0.5.1407 (الكاتـب : mitsumi - )           »          Tipard Blu-ray Converter for Mac 9.2.12 (الكاتـب : mitsumi - )           »          TapinRadio Pro 2.11.2 Multilingual + Portable (الكاتـب : mitsumi - )           »          SQLite Expert Professional 5.3.1.356 + Portable (الكاتـب : mitsumi - )           »          Scientific Toolworks Understand 5.0.973 (WinMac) (الكاتـب : mitsumi - )           »          RiDoc 4.5.7.1 Multilingual (الكاتـب : mitsumi - )           »          OmniGraffle Pro 7.9.4 Multilingual macOS (الكاتـب : mitsumi - )           »          MAGIX SOUND FORGE Audio Studio 12.6.0.361 (الكاتـب : mitsumi - )

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 2018-08-10, 02:38 PM
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Sep 2017
المشاركات: 28,704
lasavn is on a distinguished road
افتراضي Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2.3 For Maya 2016-2018

Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2.3 for Maya 2016-2018



Solid Angle Maya To Arnold 2.0.2.3 for Maya 2016-2018 | macos | 135 MB


Solid Angle has released version 2.0.2.3 of Arnold for Maya (or MtoA). This plug-ins provides a bridge to the Arnold renderer from within Maya's standard interface.




MtoA is now shipping with the Arnold 5.0.1.4 core.
Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.


Support for volume rendering with Maya Fluids.
Support for Maya Hair and nHair.
Particles and nParticles support, including particle instancer.
Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM style textures, and arbitrary primvar data.
Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
XGen integration.
Texturable geometric lights.
Deep EXR.
Rendering of curves.
Mac OS X 10.8 and later

كود:
كود:
https://rapidgator.net/file/da1484d2c629b94515fc0ccda60769c0/N3YnVyfl_Solid_Angle_Maya_To_Arnold_2.0.2.3_for_Maya_2016_2018.rar.html
https://rapidgator.net/file/a0bce5a3dd79b675cc885f4f52813bfb/N3YnVyfl_Solid_Angle_Maya_To_Arnold_2.0.2.3_for_Maya_2016_2018.rar.html
رد مع اقتباس

إضافة رد

تصميم مواقع

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة